Fibrer
Fibrer är bra för magen, har man hört många gånger och visst stämmer detta. Men idag får
många i sig så mycket fibrer, att magen och tarmen inte orkar med att ta hand om detta. Fibrer
i tarmen i kombination att vi dricker för lite vätska, torkar även ut tarmslemhinnorna och gör
att de fungerar sämre.
många i sig så mycket fibrer, att magen och tarmen inte orkar med att ta hand om detta. Fibrer
i tarmen i kombination att vi dricker för lite vätska, torkar även ut tarmslemhinnorna och gör
att de fungerar sämre.
Kommentarer
Skicka en kommentar